pátek 17. ledna 2014

Dlouhé vlasy za každou cenu?

Ahoj!
      Říkají mi Palma a jsem druhá majitelka tohohle nově vznikajícího blogu. Je to můj první článek, protože mám jako spousta z vás zkouškový a priorita pro mě byla jedna fakt těžká zkouška, kterou jsem nakonec zvládla, takže tenhle článek je tak trochu za odměnu. :)
       Už odjakživa si přeju dlouhé vlasy, ale až poslední rok, dva si uvědomuji, že to je běh na dlouhou trať. V období "mládí", rozuměj takových těch 14, 15 let, jsem jim dávala zabrat asi nejvíc...blond melíry, pak zase celá červená hlava...a myslela jsem si, jaká nejsem hvězda. V 9. třídě jsem dokonce nosila půl roku rasta copánky, což byla konečná pro moje vlasové cibulky...ale nepřestávám bojovat, i když je to už pět let stará záležitost.
      Ale dost vyčerpávajích referátech o mé vlasové historii. Spíš bych se s vámi chtěla podělit o mé poznatky, které jsem se různě dočetla, poradila s kadeřnicemi a vypozorovala na sobě i na ostatních. Zjistila jsem přesně to, co jsem zjistit nechtěla a to, že člověk ty dispozice pro kvalitní a rychle rostoucí vlasy buď má, nebo nemá. Je to všechno genetika. Mám okolo sebe holky, které si vybírají šampony podle obalu a podle toho, jak jim voní  a mají celý život krásné dlouhé vlasy, navrch je ještě barví, melírují, žehlí, kulmují, tupírují, lakují....a jak k tomu přijdeme my, které si kupujeme ty nejpřírodnější šampony, myjeme 2x týdně, nepoužíváme přípravky se silikony a sls, utrácíme stovky za tabletky z lékárny a každý týden si děláme pracné a vyčepávající olejové zábaly?
       Víte co? Já to stejné nevzdám a zhruba za hodinku si ten olejový zábal udělám. Je mi jasné, že mi vlasy po pas nevyrostou přes noc, ale vzhledem k tomu, jak jsem se k nim pár let zpět chovala, si to zaslouží. Jsem jedna z vás, která investuje do kvalitní kosmetiky, nežehlí, nefénuje, nebarví...ano, nemám dispozice k vlasům jako z časopisu bez práce, ale dělám vše pro to, abych se jim alespoň přiblížila. Nepatřím mezi ty extrémy které vyhledávají na internetu diskuze o zázračné horčičné masce po které roste 10 cm za měsíc, ale spíš pravidelně zastřihávám horkými nůžkami, vybírám si kosmetiku, která mi sedne a nezatěžuji je. A ony rostou :) Pomalu, ale rostou. A mám je ráda :)

Ještě bych ráda dodala pointu článku - opravdu není potřeba mít dlouhé vlasy za každou cenu. Radši kratší, ale zdravé, nikoli 5 let nestříhané chlupy. To není žádná výhra...:) A jak už jsem se zmínila - nejkrásnější vlasy měly vždycky ty slečny, které řešily důležitější věci.

Palma


Žádné komentáře:

Okomentovat