sobota 11. ledna 2014

Medová maska

Tak jsem dnes ozkoušela medovou masku domácí výroby. A jsem tady, abych se s vámi podělila o výsledky.

Na masku z medu budete potřebovat: med (rozhodně ne nějaký rafinovaný z obchodu, hezky pravý od včeliček, 100% nature, jinak riskujete opary, exém a bůhvícoještě)
Dále podle potřeby a možností: štětec na nanášení, sáček, lžíci

Postup: Nejprve jsem si stáhla vlasy, protože ty medovou masku dostanou jindy. Poté jsem si opláchla obličej studenou vodou a osušila. Následně jsem lžící nabrala med a prsty roztírala po obličeji (nechtělo se mi přímo prsty sahat do sklenice o.O) Můj med byl v tekuté formě, nevím jak dobře by se roztíral, kdyby byl ztuhlý, takže pokud máte ztuhlý, můžete to zkusit a nebo ho nechat rozehřát v mikrovlnce. Byla jsem příjemně překvapená že to nikde nekapalo ani nestékalo, takže jsem nic nezasrala. Na pleti se ihned začaly tvořit takové mapky. Rozhodně to nedrží jako celá jednotná vrstva, ale spíš to tvoří takové krupičky.

Poté jsem vzala sáček, prostřihla otvor na oči, pusu a nos a dala na obličej. Díky lepkavému medu sáček krásně přilnul. Sáček udržuje teplo - takže se póry víc otevřou a maska by měla působit do hloubky a nejen povrchově. Takhle jsem doma šaškovala celou hodinu.

Při smývání jsem měla strach, že díky lepkavosti medu, to půjde špatně. Omyl. Obličej jsem párkrát opláchla a med byl dole. Poté jsem ještě pleť vyčistila pleťovou vodou a ošetřila denním krémem.

Výsledky: Na první pohled nic viditelného. Akné záhadně nezmizelo, stejně tak černé tečky pořád zůstaly na svém místě. Jediné zlepšení vidím v tom, že mám pleť na dotek příjemnější, hladší. Obrovský zázrak se nekonal, ale na první použití dobré.

Ve finále jsem s maskou spokojená, není nějak otravná, krásně voní, je sladká, příjemná, takže určitě jsem jí dnes neměla naposledy a vám všem doporučuju vyzkoušet na vlastní kůži.




Žádné komentáře:

Okomentovat