pondělí 6. ledna 2014

Novoroční předsevzetí

Asi jako každý rok bylo mé nahlas nevyslovené předsevzetí zhubnout. Samozřejmě jsem sama sobě opět naslibovala hory doly, jak začnu jíst hned od 1.1. zdravě, dietně, bez sladkýho a tučnýho, začnu sportovat a ono ejhle! Je už 6.1. a já mám pouze za dnešek v sobě 6 koulí ferera, 2 obří kusy mámina skvělýho perníku (kterej mám samozřejmě naplánovanej i k zítřejší snídani -_-) a sport jsem zatím viděla jen na obrázku, konkrétně běh. Koupila jsem si totiž knížku Žijeme zdravě - navždy mladí (s naivní představou, že v ní najdu smysl mého života), kde běh vychvalují až do nebes. Samozřejmě mám v plánu s ním začít, ale asi od pondělí, nebo od novýho měsíce...nebo od novýho roku.

No a teď se zase trochu vychválím...snažím se od nového roku jíst pravidelně - po 2-3 hodinách, víc pít (a už jsem přesedlala zase jen na vodu/čaje) a až na to ferero a perník, tři mini kousíčky štrůdlu, a jedno mini čokoládový prase, jsem za těch 6 dní neměla sladký! Což je neuvěřitelný úspěch, protože jsem feťák. Jo čokoláda, obecně všechno sladký jsou moje fety! A ten sport, tak kde můžu chodím pěšky, i když popravdě, jsem byla venku zatím jen dvakrát. No já vím, je to bída a děs, proto vám teď neposkytnu ani nějaké zaručené tipy "jak zhubnout".

Ale! Ve středu 8.1. se vracím domů2*, kde se na to vrhnu naplno!! Protože bez rodičů za prdelí se vše dělá líp! 8-) :D

Do té doby zatím budu pilně studovat mojí novou knihu, zdravé recepty, druhy cvičení apod. abych vás mohla zásobit skvělými tipy. :)

*domů2 - to jest tam, kde nejsou rodiče, tudíž mé vlastní bydlení


babiččin výborný štrůdl, který by byl ještě výbornější, kdyby do něj nedávala rozinky a oříšky a bábovka, která nebyla vůbec výborná, proto jsem jí nesnědla, ačkoliv na fotce jí to slušelo

Žádné komentáře:

Okomentovat